It's not like I care

Ja, vad hände egentligen. Jag åkte hem, spelade Tvspel med Linus, sen ringde nejad ner mig till krogen. Drog ner på BK. Där träffade jag på massa sköna gamla ljustadalare. :) och Viktor, du ska ha stryk som drog upp mig på dansgolvet.. och Johan och Ante ska ha stryk för att ni inte drog mig därifrån, jävla as. :D Men det var kul iallafall. Fick sån sjuk bekräftelse så det är inte sant, babyy :D

Men ah, nu sitter jag här hemma hos ronja på "efterfest" alla vill hem, men ingen kommer hem. Vi är fast.. kul.... två killar sover. Reste vill ni inte ens veta vad dom gör.


Ronjas söta hund, :D han är utvecklingsstörd, men sjukt söt!!!! som mig.


Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, han är lika söt som dig :D

2009-10-24 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0