She wont stop kicking on my door

Vet ni en sak som jag HATAR? att man förknippar musik, platser, ord och saker med människor. Jag sitter nu och lyssnar på Kristinia Debarge - died in your eyes och tänker på vad som hände och vilka som fanns i mitt liv när jag spelade hennes låtar, vad jag kände och tänkte. usch.... jag saknar det, :(

Jag har precis läst en tidning som mamma bad mig läsa, var typ massa om hur man ska stärka självkänslan, (like i need that? höhö) I do :) Och där stog det faktiskt massa smarta grejer som jag fan ska börja tänka på frånochmed idag. Istället för att gå och tänka på vad jag inte har ska jag tänka på vad jag har, funkar inte dethär så..... då blir det fan ALNÖBRON!! :D

- Jag har en underbar familj som jag älskar
- Jag har världens bästa ponny
- Jag har underbara vänner'

jag har inte ........ näe jag skojar bara ;) snart sängdags för mig.





" undvik inte, fly inte, stäng inte av "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0