Some people hide from love

 

1. Vädret utanför mitt fönster: mulet =)


2. Lyssnar på just nu: Figth for love - Elliott Yamin

3. I går gick jag och lade mig: runt 3 tiden

4. I dag vaknade jag: 12:30

5. Jag har på mig: pyjamasbyxor och en tröja ^^

6. Senast jag kysste någon: I fredags =)

7. Senaste person som ringde upp mig: Mattias

8. Senaste person som skickade sms till mig: Monicka

9. Senaste person som jag skickade sms till: Monicka

10. Senaste vän jag addade på Facebook: André

11. senaste personen som addade dig: Conny

12. Senaste person som jag msnade med: Mattias & emmah

13. Senaste sajt som jag kollade på: bilddagboken

14. Ska göra idag:  Städa rummet......

15. Bra eller dålig dag idag? BRA:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0