Something stops me everytime

And so I say I don't love you,
Though it kills me
It's a lie that sets you free.






Jobbet gick toppen, det är svårt att inte trivas där.. alla är supertrevliga och skojiga ;> Dom lyckas alltid vara och smutsa ner när jag är där och städar. Typ alla som kommer in säger " det kan inte vara lätt att städa efter domhär eller? " Nej det är ju inte det, HEEHEHE.. får ja svara.

Så idag så hade jag precis tvättat handfatet, så kommer en "kille" och tvättar sina svarta händer där, haha.. glad man blir då. Så ropade en annan "kille" på honom iallafall, Så han ba:

- Om du letar efter mig så kan du leta kring städerskan, för jag är där hon är..
- jahajaaaa...och jag bara skrattade, för dom är alltid och smutsar ner där jag är :P

Snart ska jag ta bussen ut till king också. Sedan äntligen hem och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0