The mother is on the other side

åh, imorse vaknade jag och hade så sjukt ont i halsen. Dåligt less jag blev. Ida ska ha stryk ;@ Men har knarkat halstabletter halva dan så hoppas dethär är över tills imorgon. Brukar ju aldrig bli sjuk, och när jag väl blire är det över på någon dag. Iallafall så blev de att jag gick på stan med syrran en sväng, var egentligen inge pepp, så syrran tyckte väll mest att jag var störig. Innan jag åkte hem köpte jag lite tröst godis och halstabletter iaf.

Var hemma en sväng och sedan åkte jag ut till King, :) fixade och donade och myste med lillpojken, åh vad söt han är. Han fick äpplen också, det tyckte han va mycket gott. Snart tänkte jag iallafall gå och ta ett varmt skummbad och sedan lägga mig i sängen och mysa med lite prison break.


Och vet ni? Idag såg jag ilskas storebror "spike", jag blev fan tårögd, :o dom vart så sjuuukt lik varandra.. åh :) han hade lite längre hår bara, annars kopior, det var kul :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0