Who will stop my bleeding?

Nyss varit ute med smirre på en liten promenad, (usch vad kallt de är ute.) Vi gick bara till dungen. Släppte henne lös där och hon var helt okontrollbar, bara skällde och gnällde som en idiot. Lyssnade inte ett jävla skit på inkallning och blä, jag stod bara " men jävla idiot hund, jag hatar dig, fula jävel " sen så blev jag bara förbannad på mig själv. Det är inte hennes fel att jag har valt bort henne.. :( Hon KAN bättre, hon VILL bättre, det är jag som måste hjälpa henne.


Ilska: är min ögonsten, min alldeles egna lilla älskling. Jag vill inte att hon ska behöva sättas åt sidan längre. Men jag vill inte välja bort varken King eller Sanbia.. Det är ett jobbigt beslut jag har gått i 2-3 månader och velat framochtillbaka på. Mamma har tjatat som ett as på mig att jag måste säga upp mig från något då jag tappar lusten att åka till stallet just för att det blir för mycket. Nu ska jag sätta mig och göra en +/- och sedan försöka ta ett val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0