You give me such a rush

ida tvingade mig att sova över, min lilla råtta. Vi har precis borstat tänderna tillsammans :D jag stog och visade min läckra tungskrapa, så mitt i halt kör jag ner den för långt och får värsta vad heter de? :O tjöjningen? ni vet sådär när man håller på att spy? XD Haha.. Och förut så satt vi och fikade, och vi skrattade hela jävla tiden, jag hade mjölk i hela ansiktet, och hela mitt såndär underlägg hade jag också dregglat mjölk på, I LOVE MY BEST FRIEND!!!

" det är lixsom som en överaskning varje gång, man vet aldrig vad som väntar innanför byxorna, jag vill ha mer överaskningar "


bild sen ida fixade mig i fredags, inte konstigt att alla jävlar ville ha med mig hem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0