carry on untill it feels lighter

Jag sov ju inne hos mamma inatt, och imorse hade vi två killar som fixade vårat handfat (kenth sabbade det)... så ilska låg i sängen mellan mig och mamma och "boffade" och varje gång så tog jag tag i hennes löskinn och "skakade" det. Jag var så jävla trött. Så låg jag och mamma nyss i sängen och pratade och så sa hon " jag såg dedär imorse" HAHA och gud vad jag skämdes. det måste ha sett så fult ut ^^

Sen så gick jag och satt mig med kattungarna, sa en sak.. och började tokgrina. Så hon ba: Men nathalie, sluta skrämm kattungen :O shysst!!!! Och tillsist, kommer in till mamma och säger 

- hoho du nu höll muchen på att bli ..
- mosad?
- haha ja :p
- kastade du dig i sängen eller?
- HAHHAHAHA?????? nää jag stängde min låda och hon låg i den nedanför ^^




Nu ska jag städa rummet, sedan ska jag hjälpa till med tvätten. :) måste hålla igång nu så jag slipper tänka på allt. IT CAN ONLY GET BETTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0