I'll do the same for you

Jag och ida är förmodligen världens drama queens.. men vi gillart på det viset. Vi gick först in på Ica, skulle köpa snus till henne när jag kommer till kassan så börjar jag asgarva, började tänka på alla gånger jag i somras glömt bort hennes bankomatkort kod.. När jag fick stå där som ett mongo och ba: ojdå :$ hehehehe. Men idag slog jag rätt, på första försöket.. idag blev det bara pinsamt med att jag bara började asgarva. Men ja. :) jag lyckas jag.



Sedan tog vi bussen till stan, satt med ida inne på navet så hon skulle få slippa sitta ensam, aah jag vet.. sann vän;) Gud vad smutsig jag kände mig där inne, bara satt och väntade på att jag skulle få aids eller nått. usch.. Sen så kommer det en gubbe, säger då till ida: varför gjorde du slut med honom? ida kollar länge och tillsist svarar hon: Det var för hans träskor. HAHA ;D så jävla söt. hade gissat på byxorna, men dom åkte också på en diss. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0