I just need to know that you do to

Inatt kunde jag fan inte sova, det blåste.. jag blev asrädd ^^ Så somnade väll nångång efter 5, klockan 10 klev jag upp ur sängen, stressade som ett as. Åkte ut till sanbia, red henne.. sedan hem.. hann va hemma några timmar, innan micha säger åt mig att stressa om jag vill med på birsta, SÅ JAG STRESSAR, :P Så åker vi ut där, så gick jag, micha och mamma omkring där. =)

Så berättade mamma om att hon haft en sexdröm, så micha blir skitsur och börjar säga " MEN NI SNUSKISAR KAN JU PRATA ENSAM " 

- Hon är bara sur för att hon inte får sex, ;)
- Men det får inte jag heller, det var ju en dröm...
- Hahahah men det är bättre än inget, ;>

Sedan skrattade jag i 100 år åt detdär.. nämnde jag att jag var trött? (a)

---------

Nu väntar jag på att ida ska komma hit. :) MYSIGT!!!!!! Då får man tillochmed berätta mer än vad man vill, ^^ hahaha min snuskis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0