You paralyze me

Jajustja, jag har ju en blogg som jag brukar skriva i... glömt det, ;)



I lördags när jag vaknade hade jag ett sms " Ring mig döviktigt " från ida. ringer upp lite halvspänd och är väldigt fundersam vad som kan vara så "döviktigt" så hon ba: vad gör du?:) jag ba: ne ingenting, nyss vaknat.. vad var det du ville säga? hon ba: ja asså.. vill du gå på stan? jag ba: HAHAHAH ida är du seriös? är det det döviktiga du ville säga? :D stöööööörd tjej ^^


Så vi åkte iallafall ut på birsta, hade inget shoppningsug alls, köpte ialf ett puder. Sedan åt vi asgod mat på dendär thairesturangen där. Så efter det åkte vi hem till mig, där vi myste på med lite choklad och massa prat. Klockan elva tvingade hon med mig att åka hem till henne, så då gjorde vi det.. och så sov jag här inatt. =))


"Inatt" klockan fyra vaknade jag även, var törstig som ett mongo, tog med mig mobilen och skulle gå på toa och dricka vatten, så ställde jag mig vid idas dörr, oj vad mörkt... stog LÄÄNGE och lyste med mobilen. Gick tillbaka till sängen och viskade " ida, ida, ida" men hon vaknade inte. Så ställde mig vid dörren igen, nej fyfan.. gick tillbaka och drog lite i idas täcke och sa " ida, hallå.. IDA?" så hon ba: jaa? jag ba: jag vågar inte gå på toa, tror du jag kommer bli mördad? söt som hon är sa hon " MEN GERE!!!!! " så jag fick ta mig mod att gå iväg, ^^ rädd rädd rädd.



Idag så vaknade vi runt ett tiden tror jag, vi har varit så otroligt sega hela dan, gick i "pyjamas" till klockan sex, då gick vi ner på sun city, hon solade och jag väntade. Tog sedan bussen till mig, där vi hämtade min dator och blabla. =) och nu sitter vi hemma hos ida igen. blir att jag sover här inatt också. :D she can't live whitout me.


Vi har så otroligt jävla kul tillsammans, det är sjukt !! :D vi förstår varandra helt enkelt, som idag på bussen.. så kommer det in en dam med en korv. Jag och ida börjar asgarva. så sen sa jag: men ida? varför skrattar vi? hon ba: jag vet inte, men jag tror de är för att vi aldrig skulle göra så. HAHA :D så sant!

Oj vad långt dethär bli. men ah. :) nu blir era läskunskaper bättre. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0