You swallow my pain

Jag har nu under tre dagar försökt att se sagan om ringen men har sett lite, pausat och fortsatt senare så nu TRE dagar senare har jag äntligen sett klart den, ;p otroligt bra.. Och har även börjat se tvåan, men den är på paus inne i mitt rum nu.

Jag försökte sova men så smsade jag lite med selli, kom och tänka på "Tänk om jag går och mördar min familj i sömnen" så nu har jag en obehagligkänsla i kroppen så det går inte att sova, och jag ska upp 8... så nej det blir att vara vaken hela natten. HAHA det kommer ju jag klara? typ nej :p




Ska lyssna på Shinedown nu iallafall och googla lite på saker jag och sanbia kan träna på imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0