You turn me on like a fire

Åh, mitt liv höll på gå i bitar förut... msn funkade inte, jag funderade på att ta bussen till alnöbron, men det fixade sig tillslut, tur va? :) annars hade ni varit mycket ledsen nu. Hähä.. Sitter nu iallafall och får tips av Emmah om vart jag kan hoppa om saker och ting inte går som planerat... känns bra?



Har iallafall haft en bra kväll, allting har känts rätt bra och jag har varit på bra humör, like it. Mycket berodde på att ida ringde mig förut, gjorde mig mycket glad :) ska försöka komma upp i tid idag och jobba och sedan försöka hinna med att träffa henne.

-------------

Sen måste jag ju visa bilderna som rickard gjort, ni vet.. räkan :)





Tycker dom är SÅÅ fina. :D i love them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0