Fuck me like you hate me

Gissa vad jag gjorde igår? Behöver ni ens tänka? :P ni förstår ju såklart att jag festade. Jag har insett nu att jag & sandra blivit små alkisar och vi har bestämmt att inte dricka fören sista april. Innan dess? NOTHING!! så jävla lugnt vi ska ta det. Haha sjukt fail.. tror ni vi fixar det?



Iallafall så började kvällen med att jag, Ida & sandra satt hos mig shottade och drack vin. Så drog vi ner på stan till Idas kompis Emanuel. Drack ännu mer såklart och spelade lite drinkspel... Sedan drog jag ner till bion och mötte upp Mattias, så jag var ett tag med honom & hans kompisar.

Sedan ringde Sandra & Ida, dom ville hem XD så jag fick dra ner på stan och möta dom. Ida ballade ur och drog hem, Så jag & sandra drog hem till Johan och var där några timmar. När vi hade party like a rockstar med dom så drog vi till korsta till Peter och vi insåg att all våran party power bara dog. Var där ett tag iallafall och sedan drog vi hem till sandra. Så jaa. vi var rockstars till 7 imorse. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0