I could use somebody

1. VAD HETER DU?
-
Yvonne Nathalie Uhlán

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
-
har inga byxor på mig just nu :P

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
-
Coldplay - fix you

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
-
Inte mkt alls faktiskt.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
-
kladdkaka :P

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
-
mulet.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
-
Syster

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
-
Deras ögon lr leende

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
-
ingen som skickat till mig XD

10. HUR MÅR DU IDAG?
-
Jätte bra :D

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
-
trocadero

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
-
hm, får återkomma.

13. FAVORITSPORT?
-
ridning

14. HÅRFÄRG?
-
brunaktig

15. ÖGONFÄRG?
-
blue baby

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
-
solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
- Michaela, 28 ' Petter, 24 ' Jimmy, <3

18. FAVORITMÅNAD?
-
Juli

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
-
Kill bill vol 2

20.TUR NUMMER?
-
har inget :)

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
-
Lördag

22.FAVORITHOBBY
-
Sandra :D

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
-
haha att jag är :P

24. FAVORITLÅT(ar)?
-
Apologize - timbaland

25. SOMMAR ELLER VINTER?
-
SOMMAR!

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
-
åååh, lägg av.. låt mig inte välja.

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
-
Som sandra ;D

30. VEM ÄLSKAR DU MEST?
-
mamma, micha & jimmy

31. VEM VAR DIN SENASTE KYSS MED?
-
u really wanna know?

32. HUR BOR DU?
-
vid min dator, thats all u need to know.

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
-
isfolket.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
-
svart, rund tråkig.

35. FAVORITSPEL?
-
wow

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
-
icke

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
-
nej :P

38. ÄR DU ROMANTISK?
-
klart jag är :)

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
-
jaa det är jag!


40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
-
UTGÅNG!!!!! :D

41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
-
00:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0