Nothing is this easy

Igår blev faktiskt roligt. Jag & sandra åkte till min kusin drack lite grogg (jag vet, jag skulle inte.. men I needed it) och spelade Gitarr hero, som jag förövrigt var helt awsome på. NICE!!! :D Klockan halv sex var vi hemma, då gick jag och satt på mig myskläder, gick och la mig i sängen och precis då ringer Peter och babblar, tillslut lyckas han övertala mig att komma och umgås med honom & hans kompis.



Så dom kom och hämtade mig så åkte vi upp till Peter en stund. Klockan var alltså runt sju på morgonen. Så bestämmde han att vi skulle åka ner på stan, så gjorde vi det till hans kompis och där satt vi till elva imorse, :p.

När jag kom hem ringde jag sandra som en galning, kanske 5-7 ggr, tillslut svarade hon. Så jag bara  "KLIV UPP, vi ska ut med hundarna, sjukt fint väder. " Sedan blev jag sugen på ett bad. Så jag tog mig ett bad, Och finns det något underbarare än att sova efter ett bad? NEJ. Så jag smsade sandra " hurru, jag tar en powernap på 1timme, ring och väck mig sedan " Sagt och gjort så försökte hon med det, jag blev så jävla sur. 5 ggr ringde hon.. 5 ggr tryckte jag bort henne. He-he....



Nu så vaknade jag klockan 5 av att hon ringde " RISE AND SHINE!!!! " fuck you :D Men klev iallafall upp efter en skön 5 timmars powernap. Nu blir det att ladda inför en promenad med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0