This life pass me by

Jag gick ju somsagt bort till sandra, jag lurade ut henne och fotade lite bilder. hon suger på att ta kort, Iallafall.. så går vi in, och jag tänkte skriva en kul sak på hennes facebook, så blir hon grinig. Så jag sätter på mig min jacka, och hon bara: men gere! gå inte hem! jag bara: jo, jag orkar inte med dig.. ibland inser jag att du bara är 17 år.. * går och sätter på mig mina skor * och hon fortsätter men gere!!!! och jag bara asgarvar och går hem, när jag hunnit en bit utanför porten så ringer hon " vart äru? " vid övergångsstället, :D HEHHEHE, så gick jag hem. XD

Haha men grejen var den, jag jävlades bara med henne, ja ville bara hem och ladda över bilderna, så nu när jag gjort det ska jag gå tillbaka till henne igen :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0