You never explain

Idag blev en nice dag tyvärr sov jag bort rätt mycket, Sandra ringde och väckte mig halv två... Illa illa :P Klev då upp och fikade, duschade och gjorde mig iordning.. Sedan åkte jag ner på stan och sandra kom även ner. Blev ett par örhängen och hårlotion. Sedan gick vi bort till "två bleka kompisar" och solade 17 min. Mycket skönt.

Efter det så tog jag bussen ut till Micha där vi åt middag & kladdkaka.
åhå.. mkt mums. :) och kollade på Diva... Hahaha dom har rakat henne, (hon hade sjukt mkt tovor) så hon ser sjukt rolig ut. Har hår på benen, huvudet och svansen XD

Sedan åkte jag hem, bytte kläder och ut på en promenad med sandra på 40 min.



Gud jag längtar redan tills sommaren är över så jag får färga håret mörk brunt, :P känns LIIITE tråkigt att ha det i sommar så det ska bara få vara, kanske blir nån blekning bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0