hey there little girl

Första timmen i infon var verkligen en timme av INFORMATION! helvete :D haha.. stod iaf med Carro från röd grupp (jag är blå), och det var superkul :) det blir ju lixsom lite grupp grupperingar eftersom det är tryggast så, men nu har vi börjat blanda och det är superkul.



Min dator tog jag med idag också, tvingade herr Andreas att kolla igenom den. Min fläkt är paj :) KUUUL, den ska få åka en tripp till matfors med kenth till veckan så ska hans kompis få kolla igenom den.


Iallafall så fick jag precis höra av carro att hon pratat med den snygga killen från mcdonalds, hon sa att jag var intresserad av honom HAHA (a), och han hade tydligen sagt " ja men det vet jag redan, hon kan inte slita blicken från mig " Hahahahaha jag går och tar livet av mig nu, är jag så jävla uppenbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0