I don't need to see this

Jag och Sandra har kommit på värsta affärs idén, (egentligen jag, men sandra får hacka på.) det handlar om att stackars flickvänner ska få hyra in oss att bevisa att deras pojkvänner är svin. HUR SMART ÄR INTE DET? ;P tänk om vi redan hade börjat jobba med detta.. då hade vi varit svinrika nu... Men jaa, nu vet ni iallafall. ;) Koppla era pojkvänner för sjutton. They cannot be trusted.



(jag vet, sällan vi pussas, jävla lesbianer vi är)


Allas pojkvänner är idioter :D
Eller så är det bara otroligt dåliga & tråkiga flickvänner? he-he.
Erkänn, nu sitter du och tänker " men gud, min pojkvän skulle aldrig göra så"

Well, he did.. With me... yesterday, and the day before.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0