On the grind

HEJSAN!! Jobbet idag gick faktiskt bra. Självklart lite lättretad och sådär. men hallå? 1½ timmes sömn. Vad förväntar ni er? :) gick på rätt fort och sådär. great...



Efter jobbet åkte jag hem, duschade osv sedan gick jag och mötte sandra, gick på hemköp och köpte godis. hem till henne för att sitta och mysa lite i hennes soffa. Sedan drog vi hem till behnood (stavning?) där även Nejad, bezad & Julia var. :) satt där och drack, umgicks och hade det kul.


Nejad :)



Typ runt 12, halv 1 så kom Pierre och hans kompis och hämtade mig & sandra. Så åkte vi hem till Johan.. Nicklas & Erik var också där. Så har vi bara umgåts, ätit godis, dom supit lite och spelat biljard. :-) Mycket roligt faktiskt. Klockan 3 bestämde vi oss för att dra hem..

Nicklas & Pierre



GODISPÅSEN <3 ...  Sandra, Johan & Erik


Nu ska jag kasta mig i sängen, fyfan efter domhär dagarna kommer jag vara helt slut... Jobba imorgon känns helt hopplöst. Jobba på måndag känns fan inte helt okej. Men fuck this. Ja ska nog fixa det. Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0