the party never leave town

Hahaha, jag är ju bra jävla pinsam ibland också :) I know, svårt att tro, men så äre... Iallafall satt jag inne på kontoret, så kommer lillrobin, så jag beklagar mig för honom att min dator är trasig, och berättar att min dator ska få ta sig en tripp till matfors.. så robin bara " men ja hade kunnat fixat det billigare på elgiganten "

Iallafall så skojar jag till det och säger " Ja, men jag kan få det gratis, om jag ligger med honom :)  " hahaha och vips vare var så hostar gunilla till. HAHA hon satt tydligen där bakom en skärm.. HAHA ja skämdes ju inte ihjäl. NÄ-NÄ ^^ Man måste vara lika grym som mig med att lyckas med dethär. FAN ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0