Turn around and beg for more

Idag så ville jag sjunka under jorden och bara försvinna! Jag åkte ner på stan och skulle sola... Så kollar jag : japp 1:an ska vara ledig... Men dörren var stängd, så jag tänkte... ahaa, men ja går och kollar så den är ledig. Jag öppnar dörren. och vad står det inte där? :) Jo en pojkvän utan tröja, en påklädd flickvän.. och utanför? där står stackars jag, chockad och kände mig jätte dum.. Fick fram: Oj förlåt :o och stängde igen.. ^^ sedan blev det solning på 3:an istället. SUCK! jävla människor som inte kan låsa dörren.

Blev 16 minuters solning, jag ser ut som en KOKT KRABBA ATM!
Har precis smörjt in mig med body lotion, nu blir det att fixa
naglarna med nått snyggt nagellack. :)

Sedan ska jag lägga mig i sängen och se 17 again med en godis påse.
Och ilska ska jag tvinga att se med mig, min lilla baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0