Did you try to live on your own?

Idag var det jobb mellan 12.30-15,00. eller ja.. "jobb" det var bara ett möte :) Efter det gick jag, Sabina & Robin en sväng på birsta. Sedan åkte dom hem och jag fortsatt att gå där, blev lite shopping. Typ foundation, puder, läppglans, ansiktsmask & hårsnoddar. blablabla.




Om typ 40 minuter ska jag och sandra åka och dansa. Ska bli askul. Och det får mig att tänka på igår när vi satt på bussen så satt de en assnygg kille på bussen. Jag och sandra höll på dö. Och då kom jag o tänka på en sak och bara började asgarva.. det var helt omöjligt att sluta :P


dö-snygg :D hihihi :$

Så sandra bara: men vad skrattar du åt? Så sa jag: ja men det är så roligt att du vet hur killen jag låg med såg ut, men jag har absolut ingen aning. ^^ Så jag satt och asgarvade åt det i 1000 år :P Eller hur? det är rätt komiskt? Men han sägs se bra ut allafall. Och det lilla jag minns är (y)


Kommentarer
Postat av: ss

hahahhaha dööö snygg! :D

2010-01-13 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0