im gonna say this one time

Gud vad jag älskar den nya tjejen Dalin i paradise hotel. Hon är så otroligt jävla skön! Blev en aning ledsen när Anneli åkte ut :( rann nästan tårar, fan vad är jag för jävla mes? XD Men jag gillade henne ;o aja, nu tänkte jag ta och stänga av här och lägga mig i sängen med min sexiga säng partner för natten. (ilska) ;).



Imorgon är jag ledig, ÅÅHHHHH skönt :D .. Ska ut till lilla bambi då, älskling <3. Sedan har jag planerat att sova ute hos älsklings syster. Ska bli roligt, vi har aldrig tid för varandra känns det som. Skärpning på det.



Visste ni förresten att jag har ett oskyldigt beteende och mitt största intresse är killar? :P MÅNGA killar... på samma gång. Kul att det är mitt "rykte" på jobbet. XD haha.. they don't know me... or do they? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0