Im standing on the bridge

Imorse blev jag väckt av Robin.. Han ringde och ba: nathalie? vart är du? vi börjar om 1 minut XD Jag ba: eeehh, jag kommer nu. Så ställde jag om alarmet till 9:10.. preciiiiiis då ringer robin för andra gången, SOVER DU? - Japp kliver upp nu.. så jag klev upp och började göra mig iordning. SUR var jag.. trött var jag.



Så för tredje gången ringer robin. jag är sur.. så jag svarar - JAAAAAAAAAAAAA? Så hör jag: ja? hej det är arja :) OMG jag ville DÖÖÖ.. det är typ våran "chef". fyfan.. hahaha.. robin fick stryk för det på jobbet iallafall. Han kan ju inte be arja ringa mig från hans mobil :P galning.

Annars då? - Jo robin slutar imorgon. hans sista dag :( jag har varit hans svans idag. Har knappt släppt blicken från honom. Vi delar skåp :-) men jag får inte ha mina grejer där fören imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0