this is so arogant



Min lilla baby.. Hon har blivit helt knas. Idag så tänkte vi rida på plan.. Ida fick stå inne och vilje stod ute. Iallafall så går vi ner på plan. Så ska jag börja sätta mig upp, och då börjar hon att kasta sig och snurra. Så jag väljer att gå ut i skogen och hoppa upp i stället. Så går vi bort en bit, så står hon och snurrar osv en stund. Sedan så kommer jag upp, och då bara far hon iväg i full galopp och jag åkte av.


Slog i knät så har ont nu :/ Hon sprang hem och jag gick efter, stod nån minut inne i stallet och sedan bestämde jag mig för att försöka igen. Så vi går bort dit igen. och hon står bara och kastar sig och snurrar, så tillslut gav jag upp och vi gick tillbaka. :/


Fattar inte vad som hänt. Har iallafall pratat med Emma nu och hon tror att det kan ha o göra med att hon blivit "stress/bus" riden. Så emma ska komma imorgon och hjälpa oss. :) det känns väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0