You walk away from me

Idag blev det kod 1000 på birsta, det betyder ALLA i hela birsta ska ut ur huset. Började gå brand alarm och grejer... Söt sandra var där.. Och hur jävla gullig är inte hon då?

Hon smsade mig och bara : Är du ute :O du får fan inte dö.
Jag bara : jag älskar dig :D
så svarade hon: Jag älskar dig också, men gå ut nu.

Det var typ nån splinter lr nått som startat :P så fick gå in igen rätt snabbt, men jag fick panik, gick och sa " vi kommer dööööö, vi kommer sprängas XD " hahaha.


 


Linus har kommit, han är sur.. det är han alltid när han precis kommit. Så jag satte mig bredvid honom och pratade lite.

- Linus, spelar du fotboll fortfarande?
- Jaa.
- Aha :) ska du bli fotbollsproffs?
- Jaa.
- Då kmr du få mycket tjejer.
så säger han skit kaxigt.
- Jag vet ;)


haha skön han är :D Nu ska jag tvinga honom att ställa in playstationet här inne, och så ska vi spela lite fotbolls spel. Hell yes att jag ska vinna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0