you're lying, lying.



Galet trött tjej? fuck yeah :D .. igår så gick jag inte och la mig fören klockan 3,
låg i sängen oh kunde absolut inte sova, fan va less jag blev. Klockan fyra ringde sandra mig och snackade om en sak så ja fick värsta obehagliga känslan i kroppen och var tvungen att gå och tända taklampan och sova med den tänd :P


Somnade väll runt 5, vaknade 20 i 8, var bara stressa att göra sig iordning och ta bussen till cyberia. Var så otroligt trött så jag gick direkt och la mig där i soffan och väntade tills vi skulle börja jobba. :P sköönt.. Så har jag varit duktig och jobbat hela dagen. varit helt yr, kallat folk för fel namn XD Fick även höra idag att det är en liten dam som går runt och säger på cyberia att jag är bortskämmd och att jag blir sur om jag inte får som jag vill. XD hahaha... sött.


Annars så har det gått bra idag. =) tiden går fort när man har roligt. hehehe - sork/pungråtta XD nej fan låg humor. nu får jag ge mig :) nu blir det sova. Fattar inte hur jag ska orka upp att jobba imorgon med 2-3 timmars sömn i 2 dagar.




Föresten så har sandra varit här nu ikväll några timmar. :) vi hade massa att prata om. blev så jävla mycket skratt, hon gjorde en skitkul grimas och jag doooooog XD fan va kul hon såg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0