I can't stand you

Fyfan, först har jag suttit i kö för att prata med bredbandsbolaget aslänge, suttit och varit sjukt jävla nervös. Sedan fick jag prata med en sjukt trevlig tjej som hjälpte mig att förstå min faktura. :p Sedan så på slutet så jag bara : ja--aa--a-aa men-- taa-cckk. så mycket. HEHE så hon bara : ha en trevlig helg ;) jag bara: hehehe, ta-aaaa-ckkk. detsamma!

JAG BÖRJADE STAMMA?
jag hatar att prata i telefon, jag blir så jävla nervös. ^^ Men jag är glad att jag vågade haha :p träning ger färdighet, ska försöka ringa till komvux också. :-)



OCH ETT JÄVLA SMS TILL AV HALEBOP
OCH JAG KASTAR MOBILEN I VÄGGEN! :@


Nu ska jag göra iordning mig lite, sedan ska jag tvinga med mamma att följa med mig & handla. Mysfredag med ilska pilska ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0