Love the way you lie



Sov hos syster inatt som sagt
, åkte hem & duschade och fixade mig och sedan åkte jag ner på stan och mötte upp mamma, madde, micha & wilda på Charm. Och jag fick hålla i den söta lilla Wilda, :D

Herregud vad vad liten & söt och LÄSKIG hon är, hon var jätte go att hålla i tills hon började röra sig.. då fick jag panik och bad madde ta sin bebis, mamma och micha sa åt mig å skärpa mig, HAHA ;p Nej men hon är precis lika söt som sin mor. Skjuter upp att jag ska skaffa barn i ca: 10 år!!!


Sedan åkte jag & micha ut på birsta och kikade
omkring lite, hittade verkligen ingenting jag ville ha :p Sedan åkte jag ner på stan och handlade lite grejer så jag kunde göra lasange och den vart inte lika god som mammas :( depressed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0