Trying to forget

vafan, jag har glömt bort mitt lösenord på MSN? jag skrev in det senast igår... men nu är det HELT borta från huvudet, och jag har haft samma lösenord sen jag skaffade msn. :| vad har hänt..

Idag har varit en halv bra dag.. Linus har grinat halva dagen för att jag åker hem imorgon. jag blev tillochmed så ledsen när han grinade att ja började grina jag med, XD hahaha. min lilla kusin <3 har iallafall varit iväg och hälsat på Lotta & Gunnar :) och lilla nexus & Zynni. Sjuukt jävla fin katt.. och liten. vill ha henne :D

 

Nexus :: sjukt vacker.. precis som sin mor.

 

Zynni :: ååh, <3 så snygg


Så nu snart är det dags för middag, =) sedan ska vi väll glo på en film tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0