All because of you

Javisst, jag är den mest misslyckade människan på denna jord. Jag har insett att jag har inte tappat bort nycklarna. Jag glömde dom i dörren. Så antingen har nån granne tagit dom & lämnat in dom till hsb/polisen. Eller så har dom behållt dom för egen vinning. Känns ju väldigt tryggt att vara hemma.. NEJ :)



Om vi ska ignornera en stund att jag hatar mitt liv, att jag önskar att jag aldrig flyttade hemifrån, att jag önskar att jag aldrig föddes. Så kan jag väll säga att ilska har fått sin sista dos av medicin, Känns både sjukt bra men läskigt. För imorgon kväll när smärtstillandet är borta får vi se om hon fortfarande är halt, då vet jag fan inte vad jag gör.

fan vad jag inte vill vara hemma just nu............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0