Baby I been here before

3 Intro:

1. Namn? Nathalie Uhlán
2. Ålder? 20 år :)
3. Varför svarar du på dessa frågor? har tråkigt :p


5 Vad föredrar du:


1. 1 super bra bästis/10 sådär bra kompisar?
2. Choklad/Lakrits?
3. Vara kär/Någon är kär i dig?
4. /Lida?
5. Ubåt/Helikopter? inget XD


7 vänskaps frågor:

1. Har du fler än 10 vänner?
Ja
2. Är du nöjd med dina vänner? Absolut
3. Har du en ovän? Säkerligen
4. Har du en bästis? Har flera
5. Är vännerna viktigare än familjen? Absolut inte
6. Har vännerna att göra med ditt privatliv? ja :P
7. Varför/Varför inte? Men de är ju mitt liv ^^


9 utseende frågor:

1. Är du nöjd med ditt utseende?
Delvis ja
2. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle de varit? Jag skulle nog vilja ha silikon då ;p
3. Vilken kändis skulle du helst sett ut som? Sophia Bush
4. Tycker du att utseendet är viktigt? Om det gäller mig så ja.
5. Varför/Varför inte?
6. Skulle du helst sett ut som fan eller dött?
Se ut som fan :p
7. Är du lång? Nej
8. Är du kort? japp
9. Hur lång/kort? 162½


5 välj-en-av-dessa:

1. Kärlek, utseende eller kreativitet?
Utseende. (mitt)
2. Kompisar, familj eller husdjur?
taskigt :/ men ja familjen.
3. Katt, hund eller kanin? Hund
4. Kräka i din pappas knä, kräka offentligt i skolan eller kräka när du hånglar med någon? haha pappa.
5. Ljuga, någon ljuger för dig eller båda ljuger till varandra? svårt :o tänkte först: att någon ljuger för mig! men tänk om jag inte vet om det? Näe. Jag väljer : att båda ljuger för varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0