I judge in a second

Bilresan hit tog 4½ timme, :D härligt härligt var det.. Direkt när vi kom fram kastade vi på oss badkläderna och hoppade i poolen, sjukt kul hade vi :D hahah, och ja tänkte inte doppa håret och förstöra sminket. Men så skulle smidiga jag hoppa upp på en badmadrass och ba föll i. :D ahhaah, så blev massa bus och solning.


Sjukt stor skillnad på vädret här & i sundsvall :P Jag kommer bli BRUN! :D Så nu sitter jag & Linus inne en sväng och tar det lugnt medans dom andra grillar massa god mat, :D



Blir lite fotboll nu med lajnus, ;D jag är riktigt bra med vänsterfoten.
Och just ja, :| jag klappade deras katt nisse. HAN HADE EN FÄSTING!
jag höll på avlida, fyfan.. så nu heter de inte bålsta längre, nu har jag
döpt om detta ställe till : FÄSTINGLAND!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0