I just stay the same



Soffan har kommit, jag har plast i hela mitt kök XD ser förjävligt ut. haha :p Kenth kommer snart iallafall och ska hjälpa mig att sätta fast benen på soffan och sånt. =) blir nog bra det.


På fredag hade jag tänkt ha en liten "fest" hahaha sjukt töntigt de låter, hemma hos mig, men jag vet inte >.< Ida ringde förut och tyckte det var jätte viktigt att jag kom till henne på lördag så jag får väll ta & göra det då :p tror jag.. hehehehe


 Även sen så är jag sjuuukt glad :D:D om typ 1-2 veckor kommer Linus & ancha upp till oss, :D och när dom åker hem så följer jag med dom och stannar hos dom i bålsta i 1 vecka. Och då ska jag passa på att träffa ida :D:D ska bli sjukt roligt.. dels att komma bort & få träffa ida också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0