Maybe I will let you down

Jag börjar känna mig smått stressad inför imorgon XD .. Jag är alltid klar i sista minuten. Stressa & jag går verkligen inte ihop. Känns som att jag har 100 saker att fixa men skjuter upp det och spelar tv-spel med linus istället. haha :p



För övrigt så känner jag mig bara så jävla glad, :D vet fan inte vad de är med mig, men de känns som att allting börjar rätta till sig nu.. Jag är sjukt taggad att börja sommarn och det kommer börja lugnt nu 1 vecka i bålsta. Sedan ska jag hem igen och ha den underbara sommaren jag planerat. :D


Jag trodde faktiskt att jag skulle ta hårdare på det än vad jag gjort, jag känner fan ingenting :o Sjukt tråkigt SÅKLART. Men jag föredrar äkthet före sånt annat trams. :-) I'll never change for nobody. Nu ska jag och linus se klart tranformers 2 som vi försökt i 194879 år :P haha.. Och sedan har jag lite grejs att fixa.. talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0