Never tougth I would fall in love

Helt sjukt vad jag är trött, är det normalt att man ska vara såhär utsliten för en jävla party helg? fan.. jag börjar bli gammal. Klev iallfall upp 8 och började tvätta, halv 10 var alla maskinerna klar och jag hade hängt in allt i torkskåpet så jag gick och la mig och sov till 11. :p hämtade tvätten och sedan gick jag och sov till typ 12.



Hoppade in i duschen, fixade mig och sedan åkte jag ut på birsta där jag strosade omkring nån timme. Skulle även lämna in telefonen, men tror ni inte den var helt normal idag? Så siba sa åt mig att åka ner med den till stjärna fyrkant istället. så när den börjar jävlas igen ska jag göra det. =)


Köpte även nya små små lampor till mina spotligths i köket, det var sjukt läskigt att stoppa in dom, och precis när jag ska trycka in ena så stängs fläkten av så de blir värsta ljudet, jag var fan asnära på att börja grina, trodde jag skulle dö! Näe ska införskaffa mig en kille som kan sköta lampbyten åt mig.

Nu ska jag fortsätta gå runt & städa och fixa hemma, och tycka sjukt synd om mig som har sjukt hemsk mensvärk i ryggen :'/ fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0