They try to change me

Jag är så jävla knäpp ibland :p Kvällen började med att jag satt hemma & väntade på ante & drack lite vin. Så tillslut så dök han upp. Vi satt här & drack lite sedan så ville Christian  att vi skulle med på förfest hos hans kompis Madde. Så då gjorde vi det. :) Och där var det riktigt roligt. Gissa vem som drack för mycket? NATHALIE SÅKLART!



Helt ärligt så vet jag inte vad som hände.

Men jag har allvarliga problem med alkohol.
HAHA! fast de visste ni redan va? ;-)

Vid åkte iallafall ner på stan, så vi skulle dra in på allstar, men då ändrade dom sig och vi skulle på memento. Men påvägen dit hittade jag en tjej som tyckte jag skulle följa med henne på allstar, javisst tänkte jag och lämnade ante & dom. XD men när jag ramlat i kön till allstar insåg jag att det var inte ens nån idé att jag skulle försöka komma in, jag var för full. Så jag bestämmde mig för att åka hem.


När jag kommer ner på stan fick jag nån "smart" idé att ringa min kompis Tonny. 8-) japp. fint namn va! Så det slutade iallafall att jag tvingade honom att jag minsann skulle hälsa på! Det kanske inte var mitt smartaste drag. För nu tror nog både han & hans kompis att det är nått allvarligt fel på mig..


Så klockan 6 imorse var jag hemma, helt död.
:P Sandra ringde mig klockan 8 och vi hade massvis att prata om, så i en timme så satt vi & berättade för varandra om våra totalt failade kvällar. hahaa. hennes var fan värst :D


Så nu tycker jag vi avrundar med :

nathalie uhlán.. du & alkohol funkar inte tillsammans!
Men varför känner jag endå sånt jävla partysug idag också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0