Think twice

Underbara familjeträffen började med värsta fetbråket för jag fick utbrott på ilska som är helt jävla bolltokig. Så ancha dampade losss & skjussade hem henne. Så sedan kom hon tillbaka & vi satte oss och fikade och så blev allt bra..

 

När vi fikat bestämmde vi oss för att gå ut på min gräsmatta & spela "fotbolls crocket" sjukt kul var det. Jag & micha vann 2 ggr. Sedan spelade jag en match med linus & vi förlorade. Så vi skulle spela en till match och jag var jätte glad, Så jag skuttade iväg mot start och hoppade över domdär höga pinnarna (gick typ till mina knän)


Så där studsar jag och så hör jag micha " men sluta hoppa bumbibjörnen " och 2 sek efter ramlar jag och hör min fot KRASCH !!! Jag verkligen HÖRDE hur det knackade till. och där låg jag och grinade och sa att jag KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖ!!! ingen fick kolla på min fot. Fick iallafall skutta in på min altan med hjälp av både ancha & micha. Grinade som en liten bebis och när jag såg fotknölen fick jag panik. Jag var helt säker på att nu skulle jag dö.


Fick gå in och lägga mig i soffan med is på foten
och försöka lugna mig lite, så efter bara en liten stund kommer min kusin Emelie & min morbror hit. Så emelie ställer sig och tittar och säger :

 

" Men nathalie, den är ju alldeles röd, dendär måste du amputera "

 

Hon trodde att det var läge för skoj. :P så jag började tokgrina igen. HAHA då fick hon ångest. Lilla råttan :P Sedan blev det iallafall att hela min släkt satt här och sjung singstar och gapade. :p Emelie är ju så sjukt duktig. Resten lät som nå kråkor. hehehehe, ;D sant

Nej nu ska jag lägga mig och vila... :( jag vill ha en frisk fot imorgon... OM INTE!! då tänker jag tröst shoppa ett par 14 cm high heels, tro mig.. jag tänker göra det! Im soo gonna!

 

 

" VARFÖR jag? :( varför inte du? " *pratade med micha* HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0