We don't need nobody

Jag är imponerad av mig själv, imorse vågade jag ringa till polisstationen.
Det gick faktiskt bra :P men första gången så hamnade jag i kö..

- Du sitter nu i kö, och du är nummer 18.
Jag bara: ja men detta går ju bra.
- Du sitter fortfarande i kö, och är nu nummer 12.
Då fick jag panik och la på, ringde mamma och hon peppade mig så vågade jag tillslut.




Nu precis så ringde min underbara lilla kusin Linus
och berättade att dom snart skulle åka och var här om typ 4½ timme. :D
åh vad jag längtar. Ska bli så sjukt kul.. Och jag ska spela så mycket
tv-spel att jag får fyrkantiga ögon, :D tyvärr så börjar jag ju min praktik imorgon.
DET SUGER :/ men tror det handlar bara om 4 timmar om dagen.


Nu ska jag göra mig iordning, sedan tar jag & smirre
oss en promenad hem till mamma och väntar på linus & ancha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0