We let it drift

Herregud vad underbart skönt jag sov inatt :P det var riktigt längesen jag sov så bra! Så nu har jag faktiskt orkat att plocka bort alla ölflaskor och grejer ute på altan, herregud mina grannar måste ha trott att jag haft fest där ute, ;) Men nu är det fint där.


Det var iallafall kul att träffa söta ida igår, jag & sandra åkte ut till granloholm där ida hade hyrt lokal där vi drack lite vin och umgicks. Mycket mysigt.. men jag var verkligen helt död, var så jävla trött :/ tråkigt för de hade varit kul att gå ut, men icke.



Jag hade faktiskt tänkt att åka hem till mamma ett tag nu
, saknar lilla smirre så kanske tar hem henne också, mamma lär ju kräva det. :P haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0