You and me are meant to be

Min kusin är alldeles för bra.. Jag har verkligen saknat honom :D:D Vi är hemma hos mig iallafall och spelar massa tv-spel. Skickade in honom i duschen nyss då jag behövde sitta vid datorn en stund :D haha jag hoppas han inte bränner upp sig själv eller nått. han kommer alltid vara en liten bebis enligt mig. HAHAHAHA han sjunger i duschen. GULLIGT XD
HAHAHAHAHAHAHAHAHA fan va kul.



Har försökt övertala honom att han ska gå ut imorgon och försöka snacka med barnen på min gård och fråga om dom har äldre bröder som är snygg som dom kanske vill ge till mig. Men han vill icke :(( tråkigt. Får väll kanske sköta sånt själv?




Imorgon ska jag iallafall på studiebesök på min förmodligen nya praktikplats :p blir nog bra det. har försökt tvinga Linus att jag ska skjussa honom på min cykel imorgon men han är tveksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0