This is the last time

1. Vädret utanför mitt fönster:
mörkt ;D

2. Lyssnar på just nu:
timbuktu - alla vill till himlen

3. I går gick jag och lade mig:
runt 07.00 tiden :P

4. I dag vaknade jag:
runt 11 :)

5. Jag har på mig:
mysbyxor

6. Senaste person som ringde mig:
Lotta

7. Senaste person som jag ringde upp:
Ida :)

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Peter

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Peter

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Jocke

11. Som addade dig:
Jonas

12. Senaste person jag kysste:

h0h0 :-) vill du bra gärna veta va!

13. Senaste sajt som jag kollade på:
facebook

14. Ska göra idag:
dagen är rätt slut

15. Bra eller dålig dag idag?
BRAAA ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0