Tonight I will be yours

Igår runt 3-4 tiden kom Sandra hit, vi umgicks lite och sedan satte vi igång med maten. Det blev riktigt gott och mysigt att ha henne här :D Blev massvis med skratt och grejer.



Sedan mot kvällen blev det att ta fram godis & dricka, :D Och så såg vi filmen "Ophran" såå sjukt bra är den, och denna gång såg jag den på engelska istället för franska. SÅÅ mycket bättre.. Nästan direkt när filmen var slut så kom Mattias hit och var med oss. Det var sjukt kul, och nu har vi berättat min och sandras största hemlighet för honom så vi måste va snäll med honom. HAHA XD







Sjukt härlig kväll :-) Sandra somnade och lät skit konstigt, så jag gick dit med min mobil och filmade, gud va sur hon blev. HAHA :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0