wake me up tomorrow

Natten gick faktiskt superbra, redan innan 11 så var jag så peppad på att sova ensam så jag hoppade ner i sängen. Somnade rätt fort, runt 1 tiden vaknade jag av att det var någon på balkong dörren.. jag bara " ÅH nej, nu kmr dom och mördar mig.. omg omg omg " så sen bara " he-he nä just ja.. vart är Alice? (a) "



Klev upp 11 imorse, tog en dusch.. fixade mig och åt lunch :D sedan tog jag bussen hem till sandra. Vi snackade, åt kladdkaka och bara myste på. Sedan tog vi bussen ner på stan, kikade lite där och jag shoppade en tröja. Sedan åkte vi hem till henne och umgicks lite, sedan åkte jag faktiskt hem och gjorde iordning mat :D

Och nu mina vänner, har jag för en stund sedan börjat tvätta, ;> usch det är sjukt läskigt att gå till tvättstugan, värsta långa gången man måste gå igenom. NOT FUNNY!


Imorgon är det myskväll med sandra, :D hon ska sova här och vi ska MYSA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0