When heaven want you back

Sitter på jobbet nu, har en liten efterbliven kille bakom mig... han har en grön sprit penna som han sitter och duttar på mig.... Han dregglar också. Sa jag att han Heter Robin Wisshagen? Det sitter en kund två datorer ifrån mig, Han ville inte sitta bredvid mig. Robin tyckte det var jätte kul och går nu och säger att han dissade mig. Det känns inte bra.

Första timmen i infon stod jag tillsammans med robin, vi delade helt ointressant information till varandra. Det var mycket givande :)
Har alltså 5 timmar kvar i detta hus för idag.


Nämnde jag vilken fruktansvärd natt jag hade? Att jag gick och la mig klockan 12, kunde VERKLIGEN inte somna. och klockan 3 ringde Robin Dahl mig och pratade om ointressanta saker. FAN... jag somnade inte fören halv 5. Och vem hade skickat ett irreterande sms om inte Lillrobin? "God morgon ;)" ville jag skjuta honom? OJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0