Your life, a game

Sitter och lyssnar på " Nomy - Cocaine " jag tror mamma kommer snart och frågar vad sjutton jag sysslar med. XD Det är inte min musik smak någonstanns. Men den är faktiskt riktigt bra. :-) Håller iallafall på att ta mig ork till att orka göra mig iordning och åka ner på stan, men helvete det är ju jobbigt. :P


You are in pain
Take your life, take your life with cocain
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing


So fine this day,
all your problems has gone away,
but tomorrow when you wake up,
all your problems are back to stay.






Nu vill jag bara att klockan ska bli 22 så ida kommer hem. :) Vill ha en myskväll med henne ikväll. :D Men vi får se hur kvällen slutar. Alla som känner Ida vet ju hur det är att planera med henne, tekniskt omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0