I can't be tamed

Jag tänkte på dethär med smilieys.. Är det bara jag & sandra som är helt beroende utav dom? :P jag menar, hur sjukt tråkigt & jobbigt är det inte när folk pratar på msn tex utan smilieys? visst blir man opeppad? Tex.. Om någon skriver : hej nathalie, vad gör du? då blir jag typ : MEN GUD :S palla ESC!!!!! men skriver man: Hej nathalie :) vad gör du? :D då blire typ : WOHOOOOOOOO! niiiice. XD




Samma sak, när jag & sandra pratar om hon
pratat med någon så blir det såhär:


sandra: Jaa, oså han ba: jaha oså gjorde han en P-gubbe ( = :p )
nazlie:  JAHAA :o
Sandra: jaa, så frågade jag han vad han gjorde, han bara : ingenting. OSSÅ GJORDE HAN INGEN SMILEY, gud va sur han är.. tänker inte skriva nå mer.


HAHAHAHAHHA XD är det bara vi som är sjuk lr funkar alla andra så också?
Sen HATAR jag när sandra gör " :P " för jag ser mig henne sitta hemma med sina " i don't give a fuck ögon " hahaha, inte okej :P Tänk er lixsom

Nazlie: ÅHÅÅÅ :D jag är så jäävla gllllllaaaad
Sandra: hehe okej :P

INTE OKEJ XD så jävla faaaailllll .



Nej nu måste jag ta och sova nån timme, har precis tagit en dusch, och efter det så blir jag så sjuktligt trött.. fan.. jag som ville dygna.. det blir en stund vid tv:n sen får vi se vad som händer. SOV GOTT MINA SMÅ FISKAR! (fan i helvete, glömt att mata dom jäklarna på länge.. He-he..)

Kommentarer
Postat av: ss

HAHAHAHAHHA så sant XD

2010-05-08 @ 11:24:14
URL: http://sandrasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0