I want you to do me with a tommy-gun

Syrran tvingade ut mig på en promenad bort mot korsta med henne & ilska. Fyfan vad varmt det är ute. Höll ju på döööö. När vi kom hem så skulle hon sova eftersom hon jobbar natten, så jag kryper ner mellan mamma & henne. Så berättar mamma att jag berättat för henne att Kenth mailat, ni vet Juliana i biggest loser? tränarn där. Och han hade skrivit värsta mailet, så micha bara: ja det är inte någonting jag skulle göra om jag var gift.

så säger jag:
"asså jag skulle ALDRIG.... hahaha jo det skulle jag, men Kenth ska fan inte göra det"
vet inte om jag tänkte ljuga först eller om jag insåg att jag klartsomfan skulle maila wentworth miller om jag kunde. ;) He is so mine.






OCH APROPÅ "ingenting" vem fan är det som har kommenterat på min blogg som " din värsta mardrömm? " Jag trodde det var micha, hahhaha, hon blev arg ;-)

Hon bara : Det måste vara din pappa. HAHAHAH XD sant. men nej.. inte hans "tid" att kommentera, och det var alldeles för snällt för att komma från honom.
SÅ VEM FAN VARE? VEM FAN VAR DE SOM SKREV? Jag har mina aningar, men endå... ofta? :p

Kommentarer
Postat av: Din värsta mardröm

Det är något du aldrig får veta..

2010-05-06 @ 15:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0